Często zadawane pytania

Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Aby utrzymać nasze ceny na najniższym możliwym poziomie, Chicova dostarcza produkty bezpośrednio od producenta lub dostawcy do klienta. Dlatego dostawa może potrwać nieco dłużej niż zwykle. Przetwarzanie zamówienia zajmuje około 1-2 dni roboczych. Średni czas dostawy wynosi około 4-6 dni roboczych w Polsce.

Minął przewidywany czas dostawy, gdzie jest moje zamówienie?

W większości przypadków zamówienia są dostarczane w przewidywanym czasie dostawy. Niestety, czasami może dojść do opóźnienia. Czy minęły 3 dodatkowe dni od przewidywanego czasu dostawy, a zamówienie nadal nie dotarło? Wyślij e-mail na adres: info@chicova.pl.

Jakie są koszty wysyłki?

Jeśli zamawiasz w Chicova, zawsze możesz skorzystać z darmowej dostawy.

W jaki sposób mogę zapłacić za moje zamówienie?

Chicova zawsze oferuje bezpieczne metody płatności. Współpracujemy z najbardziej popularnymi operatorami płatności w Polsce:

  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • BLIK
  • Google Pay
  • Apple Pay

Brakuje niektórych produktów z mojego zamówienia, jak to możliwe?

Niektóre zamówienia są wysyłane w oddzielnych paczkach z powodu ograniczeń wagowych. Aby zapewnić najwyższą jakość produktów, mogą one pochodzić od różnych dostawców. Jeśli zamówisz kilka produktów jednocześnie, możliwe jest, że nie zostaną one dostarczone w tym samym czasie.

Nie martw się, Twoje zamówienie jest w drodze. Reszta produktów zazwyczaj dotrze w ciągu 1-3 dni roboczych.

Co zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzoną przesyłkę?

Niestety, czasami zamówienie może zostać uszkodzone podczas dostawy. Jako klient nie masz na to wpływu. W takim przypadku skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres info@chicova.pl. Konieczne jest dołączenie zdjęć dokumentujących problem do wiadomości e-mail.

Proszę nie zwracać produktu przed przesłaniem zdjęć. W przeciwnym razie nie będziemy w stanie zaoferować odpowiedniego rozwiązania. Nasz dział obsługi klienta rozpatrzy Twoje zgłoszenie tak szybko, jak to możliwe, i pomoże znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli kupiłem zły produkt, nie pasuje lub już go nie chcę?

Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (info@chicova.pl). Postaramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie. Jeśli nie będzie to możliwe, ponosisz jedynie koszt wysyłki zwrotnej do nas.

Masz jeszcze jakieś pytania?

✉️ - info@chicova.pl
📱 - +48 459 057 012

Formularz kontaktowy